ponedeljek, 7. november 2011

Božična ulica št. 24


Danes sem dokončala zadnji detajl na prvih novoletnih voščilnicah. In sicer sem v službi dobila idejo, da hiškam manjkajo samo še hišne številke (seveda 24). Tako lahko sedaj z vami delim prve hiške z Božične ulice 24.

Moram priznati, da ob ustvarjanju teh hišk zelooo uživam. Hiške so moj priljubljen motiv. Ob teh hiškah pa še posebej uživam, ker lahko uporabim veliko rdeče barve (moja najljubša) in ker jim pašejo dodatki kot so mašnice, ključki, ure... Skratka, imam se fino ko si izmišljujem nove "fasade" in ko jih kasneje zlagam skupaj.


Darja

6 komentarjev:

  1. No, pa si jih le pokazala! Kako fajn si se spomnila s to 24ko! Velika ideja, droben detajl, pa spremeni vse! Dobi pomen, novo zgodbo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so, drugačne, zgovorne in originalne. Zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale "gradnja" je res nekaj posebnega. Posebej všeč mi je kup drobnih detaljov, ki res naredijo super končno podobo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama imam rada hiške. Tvoje papirnate so pa res luštne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro dobre in luštne so...in št. 24 jim zelo paše!

    OdgovoriIzbriši