četrtek, 25. marec 2010

Bil je že čas







Majda me že dolgo priganja, da odprem svoj blog. Ker sem diplomo uspešno napisala (čaka me samo še zagovor), sem se odločila, da začnem pisati svojo pravljico (čeprav sem vedno mislila, da jaz svojega bloga ne bom imela). Eden od razlogov, da sem odprla svoj blog pa je tudi Maja. Hvala vama M&M.
Za začetek objavljam nekaj svojih vijoličnih ogrlic, nad katerimi so sodelavke navdušene.
Darja






3 komentarji:

  1. Z velikim ponosom se v zgodovinbo "moje pravljice" vpisujem kot prvi komentator! Draga Darja: čestitke in prav vesela sem, da bom lahko tvoje lepote spremljala tudi na netu!!

    OdgovoriIzbriši
  2. A-ja sori: ogrlici sta čudoviti!! Monokromatsko je velik izziv!

    OdgovoriIzbriši
  3. No, koooooončnoooo! Sem vesela, da ti je uspelo. Vse - diploma,blog in ogrlice.
    Vidim, da sva z majo tvoja bonbončka - M&M!

    OdgovoriIzbriši