sreda, 12. maj 2010

Kato polymer clay



Majda je prva prišla v stik s Kato polymer clayem na euroclay festivalih. Ker naj bi bil trdnejši, sem ga želela preizkusiti za bolj fine izdelke. Tokrat sem s kato polymer clayem prvič delala. Je neprimerno bolj trd od Fimo mase, ampak ko ga enkrat začneš vrteti skozi pasta mašino, potem takoj opaziš razliko. Kato se tako lepo razvalja na zelo tanko debelino, da sem bila presenečena, da tudi jaz lahko tako lepo valjam (meni do sedaj ni uspelo zvaljati lepega pravokotnika na pasta mašino). Tudi pri oblikovanju se je Kato lepo obnesel. EDINO, ko ga pečeš na 150 stopinjah pa res smrdi.

Tako je nastala tale črno-bela ogrlica. Na eni strani sem dodajala tanke kačice (ko to delam s Fimo maso se po pečenju vedno drobijo) in kroglice. Na drugi strani pa sem v že pečene delčke vrezala vzorce z nožkom za linolej. In mi je uspelo.


Darja

6 komentarjev:

  1. Super zgleda! Všeč so mi nenaklasične oblike in tudi kontrast barv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta je pa čist tvoja! Predvsem dobra ideja je obojestranska nosljivost! Bravo punca!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna kombinacija! Všeč so mi te nepravilne oblike!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res čisto tvoj stil in ČUDOVITA!

    OdgovoriIzbriši
  5. mmm, krasna je... in vse ostale tudi, sem vse prešnofala - super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo, vendar pri slikanju se malo bolj potrudi, povsod imaš sence, katere pokvarijo izgled izdelka.

    OdgovoriIzbriši