torek, 1. junij 2010

Odtisi poletja


Še vedno preizkušam Kato polymer clay, ker je po pečenju tako trd in idealen za večje in tanjše perle. Tokrat sem v belo barvo vmešala zelene oziroma vijolične delce oljnih kred, dobro premešala in dobila prelivajočo zeleno in vijolično barvo. Nato sem v poljubne oblike odtiskovala školjke, morskega ježka, žico in štampiljko kačjega pastirja. Že pečene sem premazala z akrilnimi barvami, da so odtisi prišli do izraza. Nastala je prava poletna ogrlica.

Darja

6 komentarjev:

  1. Res ful dobro zgleda. Dobi globino in patino, ki je meni tako všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn, živahno :) So mi všeč barve. Prav poživijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. ... poletna ogrlica, ki prou dobr zgleda ... čist poletno ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Super zgleda in prav poletno živahna je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala. Najlepša stvar objavljanja na blogu so komentarji. Ob vsaki objavi komaj čakam, da preberem vaše komentarje. Hvala vam.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, takole patunirana izgleda še veliko bolje!

    OdgovoriIzbriši