ponedeljek, 14. november 2011

Nove hiške



Prejšnji teden sem v Ustvarjalnem dotiku končno odkrila osnove za čestitke v barvi kartona (saj našla sem jih že v tujih trgovinah, ampak samo takih, ki ne pošiljajo v Slovenijo). Osnova v barvi kartona mi je zelo všeč, saj se lahko kombinira z vsemi barvami. Na francoskih blogih boste te kombinacije pogosto našli.

Takoj ko sem dobila domov pošiljko sem se lotila izdelave novih hišk. Tema prve hiške je "Pismo božičku", na drugi pa sem uporabila misel "Time flies". Obe sta mi všeč.

Ko sem končala hiško "Pismo božičku" sem ugotovila, da me en detajl spomni na detajl, ki sem ga že videla nekje drugje (svinčniki s pentljo). Ob tem ugotavljam, da se ideje, ki jih najdem na internetu usedajo v spomin in ko se lotim ustvarjanja privrejo na dan, običajno v drugačni obliki. Hvala vsem za ideje, ki jih delite z nami.


Darja


2 komentarja:

  1. Te tvoje hiške so res tako krasne in vidim, da sva v preteklih dneh bile obe pri pismih božičku :))

    OdgovoriIzbriši
  2. O, zgradila si že celo mesto. A si opazila, da spet lahko komentiram? Jeeeeee!

    OdgovoriIzbriši