sreda, 15. februar 2012

City Girl


Že dolgo je minilo od moje zadnje objave. Imela sem ustvarjalni premor, iz katerega sem se končno prebudila.

Ta vikend sem začela ustvarjati svoje prvo platno. Jasno stvari niso šle čisto tako kot sem si jih zamislila. Pa vendar, končni izdelek je tukaj. Moram priznati, da sem z njem zelo zadovoljna.

Sem se pa ob izdelovanju platna naučila marsikaj. Najpomembnejša stvar, ki sem jo spoznala je "hiti počasi", saj sem prehitro lepila stvari na platno in imela kasneje težave s tem kako naj naredim še eno plast podlage. Za naslednjič bom vedla.


Darja


6 komentarjev:

  1. Oooo, končno :) LUštno platence. Učiš se pa tako ali tako ob vsaki sliki sproti :)
    A to je letošnji plan? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kolk je lušna! Ja, se strinjam s Sonjo, Učiš se z vsako sliko. Pa z vsako plastjo posebej, ki jo nanašaš. Čeprav stvari niso šle po planu, je rezultat super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne vem, če je to letošnji plan. Mogoče je bil tihi plan, saj sem za dedka mraza dobila akrilne barve. Mogoče pa bo to preraslo v PLAN.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ti kaj pomaga.. meni nekje na sredi večina izdelkov ni všeč, potem se pa kar sestavijo skupaj :) Ali pa se ne in jih prekrijem z novimi plastmi :) Najbolj pomemben mi je pa tako ali tako total odklop ob ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi meni je najbolj všeč občutek ko v rokah držim čopič.

    OdgovoriIzbriši