sreda, 7. april 2010

Bronasto in turkizno



Spet bronaste hiške, tokrat kombinirane z turkizno barvo. Kombinacija, ki me spominja na prihajajoče poletje.

Podlaga za slikanje še ni taprava, a kaj ko se mi mudi odnesti ogrlico prejemnici.

Darja

6 komentarjev:

  1. Sicer nisem čist zihr, da si taprava...ampak ogrlica mi je v vsakem primeru sila všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav sem z modro in njenimi odtenki skregana, je to (zanimivo) od meni ljubših kombinacij. Lepo si jo skombinirala, čist v tvojem stilu! Sploh zgornji dve ploščici s spiralicama sta mi ful všeč! Nekaj posebnega.
    PS
    Upam, da ostane pri tebi, čeprav ni v tvojih barvah!

    OdgovoriIzbriši
  3. Žal, Maja, je šla ogrlica že k novi lastnici. Nova lastnica je bila zelooo zadovoljna. Si pa mogoče naredim zase novo, v teh barvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla v blogo-kokošnjaku.

    Hiške so mi strašno luškane.

    Sama redkokdaj zavestno spravim skupaj modro in rjavo, ampak me kombinacija vedno pozitivno preseneti.

    Podlago za slikanje bi morala pa samo močno zmečkati... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, kok dobra ogrlica. Barvna kombinacija je čudovita, hiške pa tudi dobro zgledajo. Take za ugriznit :)
    Sem pa šele odkrila tvoj blog, grem gledat še starejše objave. Potem moram pa samo še ugotovit, kdo si :)

    OdgovoriIzbriši