ponedeljek, 19. april 2010

Še vedno hiške






Po dnevu ali dveh počitka sem se spravila k ustvarjanju. Še vedno me vabijo hiške. Tokrat sem bronasto barvo kombinirala z roza, ki vse skupaj poživi. Drugo ogrlico pa sem morala narediti malo drugače. Zato sem hiške sestavila skupaj in naredila novo "klobaso" ter z njo naredila nove perle.

Ustvarjanje ogrlic enakih barv oziroma vzorcev je včasih težko, saj se ti zdi da se ponavljaš. Vendar sem pri tem ugotovila, da te naročila podobnih barv oz. vzorcev prisilijo k razmišljanju kako bi lahko naredil še malo drugače, saj se ne želiš ponavljati. In takrat se pojavijo nove ideje, ki jih drugače ne bi bilo, če bi moral narediti eno samo ogrlico z bronastimi hiškami.


Darja







6 komentarjev:

  1. Tvoje poli hiške so krasne! Jaz sem preveč lena, da bi delala take klobase in zato jih pri drugih še toliko bolj občudujem. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale "hundertwasser" varianta je pa prav lušna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Karkoli spodbudi tvojo kreativnost je OK. Spodja mi je sploh fantastična, ker si jih spravila na okrogle oblike. Kot nekakšen globus...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tista roza zgoraj res poživi celotno ogrlico.Spodaj pa..mhmhm hiške v vrsti, krasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Na žalost sama nimam potrpljenja za izdelavo poly klobas - kakršnihkoli. Jih pa zato zelo rada pogledam pri drugih. Tvoji ogrlici sta naravnost pravljično fantastični! HMMM, me prav zanima kdo živi v teh hiškah.... :) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav luštne so tele tvoje hiške ... kot iz pravljice ... ;o)

    OdgovoriIzbriši