torek, 14. september 2010

Alkoholni inki




Počitnic je zares konec. Začela se je šola in z njo vsakodnevne obveznosti. Tako za otroke, kot nas mame, ko skušamo otroke navajati na "ne odlašaj na kasneje".

V Londonu sem poleg kupa knjig kupila tudi celo paleto alkoholnih inkov. Sedaj pa sem se končno lotila preizkušanja barv na belem Kato polymer clayu in prozornem Sculpyju. Poleg inkov, pa sem preizkušala tudi teksture novih štempiljk.  Nastali sta zgornji paleti barv. Nekatere barve so me prav navdušile in bodo pristale v mojih naslednjih perlah.

Maja me je izzvala, da pobrskam po sebi in naštejem 10 stvari, ki jih imam rada:

1. Rada imam morje, natačneje moj Pašman . Tam bi z velikim veseljem preživela vsako poletje po 2 meseca (med zadnjo porodniško sem bila tam 3 mesece in pol).

2. Branje knjige v viseči mreži (to mi je letos celo uspelo).

3. Večerni mir v stanovanju, ko vsi že spijo, jaz pa lahko berem, ustvarjam ali pa gledam dober film.

4. Klepet z mojima puncama (7,5 in 4,5 let), kadar vem da se nikamor ne mudi.

5. Rada imam barve, tako na papirju kot na stenah našega stanovanja.

6. Večerjo s prijatelji.

7. Klepet ob kavi s prijateljicami (sploh če je to v Sturbucksu v Londonu).

8. Moža in prijateljice, ki me spodbujajo pri ustvarjanju (mož mi je ta mesec naredil mizo za ustvarjanje).

9. Kopel s knjigo v roki na mrzel zimski večer.

10. In seveda nakupovanje (včasih sem najraje kupovala čevlje, danes pa se težko uprem ustvarjalnim pripomočkom).


Darja

2 komentarja:

  1. Dobre barve si nakupila. Je pa res, da so barve na Katu čist nekaj drugega kot na fimo soft. Na katu kar zažarijo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je po Starbucksu zadišalo... Cimet, vanilija, čokolada...MMMM

    OdgovoriIzbriši