četrtek, 14. oktober 2010

Ta je pa zame


Septembra sem imela ustvarjalne počitnice. Zvečer sem se najraje ulegla v posteljo in brala knjige in revije za ustvarjanje. Ob tem pa sem premišljevala kakšno ogrlico naj naredim zase. To sem vedela, da bo prva ogrlica, ki jo naredim MOJA. Pa je nastala, najprej v glavi, potem pod rokami.

In ko sem prejšnji vikend želela ogrlico in prstan slikati in objaviti, sem ugotovila, da je fotoaparat pokvarjen. Tako je ta slika narejena z mobitelom. Ni mi najbolj všeč, a ker fotoaparat nebo tako hitro popravljen, sem se odločila, da kljub vseemu naredim objavo.

Zdaj pa veselo k novim izdelkom!


Darja

6 komentarjev:

  1. Ja, pa prav je tako. Tudi zase je treba poskrbet. Mi je všeč način sestavljanja. Ga bom mogoče kdaj preplonkala. Celotna kombinacija je super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ohhh, točno tale bi bila danes kot naročena zame. Imam na sebi malo svetlo in malo temno sive, pa bele in čez točno tak rdeč plašč :))
    Ampak kopirat te pa žal ne znam in tega niti ne počnem iz principa, tako da bo ostalo pri željah in navdušenju nad tvojo ogrlico :) Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna ogrlica in naj ti dobro služi ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro je, nekaj posebnega in ne vsakdanjega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa, čisto tvoja, posebna, enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen kompletek. Nenavadne oblike in njihove kombinacije naredijo ogrlico res nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši