sreda, 27. oktober 2010

Prvi portret


Tako kot Maja sem se tudi jaz čudila zakaj vsi rišejo punčke. Saj je še toliko drugih stvari (npr. pravljične hiše). In zdaj ko sem v okviru brezplačnega Willowing tečaja narisala svojo prvo punčko, razumem zakaj mnogi tako radi rišejo punčke. Prav zasvoji te. Sploh če zraven uporabiš še različne tehnike.

In uspelo mi je. Moram priznati, da mi je zelo všeč moj avtoportret. Moji lasje sicer niso tako rdeči, a sem jih vedno želela imeti. In glede na to kako sem pri ustvarjanju uživala, vem da to ni zadnja punčka.


Darja

5 komentarjev:

  1. Tudi ti si dobro začela z obrazki in želim ti zelo uspešno nadaljevanje. Čakam nove portrete :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jupiiiiiii, še ena okužena :) Zdaj bo veliko bolj zabavno, ko nas bo več risalo obraze, delalo kolažke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako je lušna, sploh zdaj, ko si ji še šal zavila okoli vratu! Prav pravljična!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, res luštna. Tale šal okrog vratu zelo lepo dopolni celotno podobo.

    OdgovoriIzbriši
  5. OOO, bravo punca! Jaz nisem naredila še nič. Računam, da bom malo nadoknadila med prazniki. Zelo lepo ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši