ponedeljek, 6. december 2010

Novoletne voščilnice






Že zelo dolgo nisem delala voščilnic. Ko sta hčerki začeli hoditi v vrtec, smo jih kupovali tam. Letos pa sem si po tečaju pri Willowing zaželela še ustvarjanja s papirjem, štempiljkami in drugimi materiali, zato sem se odločila, da naredim voščilnice sama.

Tako so nastale zgornje voščilnice. In pri ustvarjanju sem resnično uživala.



Hčerki pa sta (tudi z nekaj moje pomoči) naredili spodnje voščilnice z njima najljubšima mucama.




Še vedno sem pod vtisom sobotnega koncerta Vlada Kreslina in njegove pesmi "Ena pesem":

"nekaj pa je še takih ljudi,
ki se jih človek razveseli..."

K tem ljudem bodo letos potovale naše voščilnice. Upam, da imate veliko takih ljudi v vašem življenju.


Darja

6 komentarjev:

  1. Prekrasne voščilnice ste naredile, čisto sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimive in seveda lepe voščilnice imaš :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Te vaše voščilnice so pa res tako razigrane, da jih z veseljem pogledaš.
    Kreslin pa je itak zakon! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako krasna popestritev med voščilnicami. Tako drugačne, tako unikatne, tako živahne! Navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  5. ...pravljične! Vse po vrsti. Tudi papirčkanje ti gre odlično od rok!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, papirčkanje zasvoji, a ne? Čudovite so, posebne, živahne in razigrane!

    OdgovoriIzbriši