četrtek, 25. november 2010

Egipt


Včasih se stvari v življenju "poklopijo". Pred dvemi tedni me je sodelvaka prosila, da ji naredim rjavo ogrlico. Idejo sem medila v svoji glavi, dokler nisem pred nekaj dnevi dobila idejo, da jo naredim v egipčanskem slogu. Čisto "slučajno" pa sedaj berem knjigo Napoleonove piramide. Tako da ne vem, ali je navdih prišel zaradi knjige ali mogoče zaradi barve ali pa ker sem v Angliji kupila štempiljko z egipčanskim motivom. Ali pa se je preprosto vse "poklopilo".

Darja


PS: Ker je jutri napovedan prvi sneg, se tudi moja želja po toplih krajih "poklapa" z Egiptom.

5 komentarjev:

  1. Jaz temu pravim: ni slučajev ;) Ogrlica je lepa in z veseljem bi jo sedaj nosila pod vročim soncem. Pa kaj moremo, ko pa je pri nas napovedana zima in čakamo sneg ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, zelo lepo in nekaj čisto posebnega. Jo kar vidim na kakšenm puloverju, verjamem da izgleda fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, to je pa tako, kot bi papirus v perle predelala. Super. Pa štampiljka je fajn.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa ogrlica. Mi je všeč tale Egipčanski stil, ki si ga ujela v nakit. Barve so mi pa tako uauuuuu....

    OdgovoriIzbriši
  5. V kozmosu se vse poravna, ena ideja rodi drugo, pa včasih ne veš v katerem vrstnem redu! Ogrlica je čudovita, čist po mojem okusu: rjava in rahlo starinska, kot da bi jo našli v kakšni daljni deželi nekje v čudoviti skrinji.

    PS
    Naj ti namignem, da imam kmalu rojstni dan!

    OdgovoriIzbriši