nedelja, 15. maj 2011

Prva knjiga


Med prvomajskimi počitnicami smo uživali v odklopu na morju. Zadnja dva dneva sva z mlajšo hčerko Lino (5 let) preživeli ob pisanju knjig. Ideje in ilustracije so bile njene, jaz sem ji pomagala samo pri pisanju in šivanju knjige. Tako sta nastali dve knjigi o fantku Nacku. Knjigi je nesla pokazati v vrtec, kjer so ju z veseljem prebrali. Takrat sem se odločila, da naredimo eno pravo knjigo, ki bo ostala v vrtcu za spomin.

Najprej sem imela težave pri iskanju kartona, ne pretankega in ne predebelega. Končno sem našla primeren karton in ga oblekla z rumenimi listi (naslovu primerno). Potem pa smo na strani nalepili še Linino prvo knjigo in vse skupaj zvezali. Tako je nastala njena prva knjiga. Jutri jo odnese v vrtčevsko knjižno zbirko. 


Darja

5 komentarjev:

  1. No, me je nehalo skrbeti, da bo zmanjkalo pisateljev, ki jih berem z užitkom:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita knjigica. Take mi kar doma hranimo :) se enostavno ne morem pripravit do tega, da bi jih metala stran, čeprav se količina arhive kar pridno veča.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, krasna knjigica in še več takih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasnja ideja tvoje petletnice, da ustvari knjigo in krasna ideja, da ena izmed sestric postane tudi del vrtčevske knjižnice ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala. Tudi jaz sem bila vesela njene ideje in presenečena hkrati, ker ponavadi je starejša tista, ki ustvarja. Glede na to, da je na zadnji strani narisanih že 6 novih knjig o Nacku, bomo imeli še kar nekaj dela.

    OdgovoriIzbriši