petek, 1. julij 2011

The Best of 1971










Prijateljica je imela letos 40 let in včeraj smo to proslavile. Za njeno obletnico sem ji želela narediti nekaj posebnega in tako je nastal album "The Best of 1971". V albumu sem zbrala dogodke, voditelje, tehnologijo, glasbo, glasbenike, filme, oskarje in igrače iz leta 1971. Ob tem sem se prav zabavala. Ugotovila sem tudi, da je bil tistega leta odprt Disneyland na Floridi.

Albuma je bila zelo vesela in upam, da bo uživala ob prebiranju, tako kot sem jaz ob izdelavi.



Darja

4 komentarji:

  1. Vsekakor odlično in originalno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro je izpadlo! Kar pripravi se na The best of 1972!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, jaz bi pa tekste, a lahko prosim, prosim, prosim? Jp, sem tudi the best of 1971 :D

    OdgovoriIzbriši
  4. sUper ideja in krasna izvedba...se pridružujem Maji pri best ob 72 :-)

    OdgovoriIzbriši