sreda, 10. november 2010

Altered book page


Druga naloga mi je delala malo več preglavic. Transfer slike ni uspel, pa čeprav sem vse skupaj pustila počivati 45 minut. Ko sem folijo dvignila, se na podlagi ni nič poznalo. Pa nič. Ker sem hotela nadaljevati, sem stvar poenostavila in sliko preprosto prilepila gor.

Ideja o drevesu želja se mi je porodila, ker sem kot mala punčka imela najraje pravljico o čudežnemu gozdu. Gozd je bil poln dreves, na katerih so rastli bonboni. To je bila tudi edina pravljica, ki mi jo je dedek pripovedoval, ampak se mi je globoko vtisnila v spomin. Najbolj zanimivo pri teh nalogah je, kako se prepletajo misli in ustvarjanje.

Tudi vam želim, da bi vaše čudežno drevo rastlo v izobilju.


Darja

2 komentarja:

  1. Čudovita je in všeč so mi tople barve in swirlasto drevo!

    OdgovoriIzbriši
  2. ooooo, kolk dooobr. Je Altered, pa mi je všeč, ko je živahna.

    OdgovoriIzbriši