četrtek, 18. november 2010

Kamnita


Zadnjič sem opazovala slike svojih lanskoletnih ogrlic. Ko sem jih naredila so se mi seveda zdele najlepše. Ko pa jih gledam danes, se mi ne zdijo tako posebne. Veliko lepše se mi zdijo tiste, ki jih delam sedaj. Kaj se je spremenilo? Marsikaj novega sem se naučila. Videla sem polno novih idej na internetu, ki ti dajo inspiracijo. Pa mogoče se je tudi okus spremenil, saj včasih ni bilo ogrlice brez vsaj malo rumene barve, sedaj pa rumene barve ni v mojih izdelkih.

Prav lepo je videti kako rasteš in se spreminjaš.

Darja

2 komentarja:

  1. Zelo lep nakit izdeluješ in tale ogrlica mi je zelo všeč. Je pa lepo pogledat nazaj, kako smo se spremenili in koliko smo se naučili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tal je res "stone look". Pa dobre barve si namešala. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši