sobota, 22. januar 2011

Spet Egipt


Za tole ogrlico sem dobila naročilo že v novembru, ampak dolgo nisem imela ideje kako jo narediti, da ne bo enaka tisti egipčanski ogrlici, ki sem jo že naredila (pa še daljša je morala biti). In veste kje sem dobila končno idejo kako jo naredim? Na letalu, ko sem se vračala iz Londona. Takoj sem si jo narisala in tukaj je.


Darja

3 komentarji:

  1. Zanimivo kje vse ne dobimo ideje. Še dobro, da imamo pri sebi vedno kak košček papirja in pisalo, da si lahko skiciramo. Jaz če to ne naredim, ideja včasih gre mimo. Sem pa se letos posodobila, ker sem dobila v dar beležnico in sedaj le-to nosim s seboj in si skiciram vanjo. ;) Zelo lepa verižica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale bi se torej morala imenovat Egipt by Easy:)
    Upam, da William in Kate nista užaljena, ko si risala čez njune poročne načrte! lepa je, takšno sem si predstavljala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem videla delce na tvoji mizi in si predstavljala, kako jo boš sestavila. Sva bili zelo istih misli!

    OdgovoriIzbriši