ponedeljek, 10. januar 2011

Spet risanje


Prejšnji teden sem končno (trajalo je 3 tedne) dobila paket iz Anglije, v katerem so bile akvarelne voščenke neocolor II. Takoj sem jih želela sprobati in sem se odločila, da končno pobarvam že narisane punčke in dokončam eno izmed nalog tečaja Willowing. Pri barvanju sem neznansko uživala, saj so voščenke res dobre. In v knjigi je nastala slika prijateljic. Prav všeč mi je.

Tako že komaj čakam kaj novega nas bo Tam naučila na njenam novem tečaju Magical Mythical Makings, ki se začenja ta mesec.



Mogoče pa se vidimo tam.


Darja

6 komentarjev:

  1. Lej no, pa sem ravno danes premišljevala, če sploh katera od tečajnic s Taminega free tečaja še kaj riše ali barva. Me veseli, da si nadaljevala. Luštna stran z whimsiji je.
    A ne, kok so fajn tile Neocolorji :) Saj jih nimam veliko.. ravno dovolj za kak obraz in oči, ampak so pa super, ko se jih navadiš uporabljat. jaz sem na začetku samo packarijo delala z njimi :)
    Ooooohhh, celo na tečaj greš :) Tega sem tudi jaz gledala, ampak imam še ene par nedokončanih tečajev, pa en kup nedokončanih slik.. mogoče mi uspe, da se ne prijavim :) Boš videla, super je, sploh na plačljivih, ko je manj udeleženk.
    Uživaj še naprej

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, risanje me prav sprošča. Pa občutek lima na prstih. Neocolorji pa so zakon.

    Kar se tiče tečaja, pa mi je Tam napisala, da se lahko prijavim tudi malo kasneje (ta mesec imam nepredvidene stroške - vikend izlet v London:)), dokler traja tečaj. Ja, in z Majo (polipap) sva se odločile, da nadaljujeva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super :) sem jo ravno včeraj spraševala, če še kaj riše :)
    Včasih je celo bolje malo kasneje začet, da imaš nekaj lekcij na rezervo, če ti kaj časa viška hodi in da lahko vnaprej pogledaš, v katero smer gre tečaj, če delaš na isti sliki.
    Fooouš, spet London :)))) Greš art trgovinice ropat? Jaz sem samo na netu gledala fotke, pa se mi je že denarnica skrila :))))
    Sem London zapisala na vrh "wish-liste" potepanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, z Majo se greva spet potepat (sva dobile kot darilo za rojstni dan oz. dedka mraza:)) in ropat art trgovine. :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Uživajta :)
    Preden grem, vaju pa pocukam za kak nasvet, kam it :)
    Si opazila temo o trgovinicah v Londonu na Willowing forumih?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne, teme o trgovinicah nisem opazila. Bom pogledala, hvala.

    Sem pa kar Tam vprašala če ve za kakšno in mi je napisala še za eno, ki je še ne poznava.

    OdgovoriIzbriši