sreda, 26. januar 2011


Navdihi za nove ogrlice so zopet tukaj. Decembra nikakor ni bilo navdiha in volje za izdelovanje nakita. Raje sem se igrala s papirji in štempiljkami. Ta teden pa sem spet dobila nove ideje in ko sem včeraj zvečer sedela in gnetla maso, sem se prav dobro počutila.

Rdeče črno siva kombinacija je še vedno ena mojih najljubših. Preprosta in elegantna.

Darja


3 komentarji:

  1. Vsekakor je ta kombinacija res zelo všečna in raznolikost delčkov daje celoti poseben pečat.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja,ta kombinacija je tudi meni zeeeloooo všeč. Za polno škatlo perl, ki jih moram še skombinirati v všečne celote.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra, čisto tvoja! Tudi meni je všeč, ker so perle tako različne, individualne, skupaj pa dajejo harmonično celoto!

    OdgovoriIzbriši