ponedeljek, 14. februar 2011

I Will Always Have London


Zadnjo soboto v januarju smo Maja, Majda in jaz preživele popoldne ob ustvarjanju scrapbook albuma. Maja nama je pokazala in nama pomagala sestaviti album (moj prvi!). Seveda, je bila tema naših albumov London. Na to sobotno popoldne sem se že dolgo pripravljala, saj sva z Majo zbirali material že na najinih obiskih Londona. Potem pa sem še cel teden razmišljala kateri papir naj uporabim za naslovnico in kakšne barve naj bodo. Na koncu sem se odločila, da bo naslovnica živih barv (ker je tudi London živobarven). Moder papir ob strani sem celo sama naredila, tako da sem v programu napisala vse besede, ki me spomnijo na London in nato te besede natisnila na moder papir. Sobotno popoldne je minilo kar prehitro.

Doma pa sem se lotila ustvarjanja stranji, ki jih bom na koncu zvezala v album. Materiala je ogromno in kar težko se je odločiti kaj dati v album in kaj ne. Odločila sem se, da na njegove strani nalepim najljubše spomine na Lonodon. Zato sem najprej naredila strani Covent Gardna, saj sva tam preživeli največ časa (če boste šle kdaj v London, potem morate iti tja). Strani sta polne slik in barv, ampak tak je tudi Covent Garden.





Ob izdelovanju tega albuma res uživam, saj se z njem vračam v meni ljubo mesto.


Darja






6 komentarjev:

  1. Wauu, tole pa že zdaj super zgleda. Čeprav pisane, pa delujejo strani čisto lepo usklajene. Predvidevam, da Majin ne bo tako pisan :))
    Fino je, da na tak način ohranite spomine na prijetna druženja in potepanja. Si kar predstavljam, da na kak "slab" dan prelistaš tale album in si takoj boljše volje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv in lep album, ki bo hranil lepe spomine in zanimive fotke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se dejansko iz samega albuma vidi, da uživaš in prav zato s že boš vedno znova rada vračala, tako v London kot k albumu ;))) Všeč mi je, da je tako pisan in živ z vsemi temi slikami in detajli.

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro si ga sestavila, res lepo! CG je itak zakon!

    Pa še na Valentinovo si objavila London, da je ljubezen res očitna!! Kdaj greva?

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res uživam ob delanju tega albuma. In ko sem naredila objavo, sem opazila da je Valentinovo. Kako prikladno!

    OdgovoriIzbriši