nedelja, 13. februar 2011

Obraz



V Londonu sem si kupila štempiljko z obrazom in sedaj sem jo preizkusila. Moram priznati, da sem z nakupom zelo zadovoljna.

Obesek v ciklamni barvi sem delala že od novembra. Nisem in nisem imela ideje v glavi kako jo narediti. Odločila sem se, da naredim obraz in ko sem začela gnesti in naredila odtis obraza, se je končna slika začela sestavljati.

Mislim, da bom kmalu naredila še nekaj obrazov.


Darja

5 komentarjev:

  1. Kot da bi jo z ene strani obsijala luna! Dobro si naredila in dobro si kupila, mislim, da morava nujno še malo v Blada, kaj praviš?

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je nastal zanimiv obraz, ki ga zakriva prav ene posebne sorte senca ... al pa svetloba odvisno iz katerega konca gledaš ... všečno ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo izpade in tale obraz je kar malo skrivnosten.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je ciklamni preliv in skrivnostni obraz. Ja, se popolnoma strinjam, prekrasen nakup :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo in ja, res je skrivnosten.

    OdgovoriIzbriši