nedelja, 27. februar 2011

Vabilo pomladi


Naše stanovanje smo že oblekli v pomladne barve. V petek sem pospravila še zadnje zimske okraske in na dan privlekla spomladanske okraske. Ko sem vse razporedila, sem ugotovila, da v dnevni sobi primankuje rož (po možnosti takih, ki jih ni potrebno zalivati). Tako smo se včeraj popoldne s puncama lotile izdelovanja rož. Ker imamo rade žive barve, so tudi nastale rože veselih barv in kar prikličejo pomlad v dnevno sobo. Naredile smo 4 večje in 2 manjši roži (rože imajo cvetove na obeh straneh) in dve smo že podarili (pomlad je treba deliti). Ostale smo nam še zgornje 4 in prav kmalu jih naredimo še, da bo čimbolj "dišalo" po pomladi.





Prejšnji teden sta nastali še dve novi strani v mojem Londonskem albumu. Te dve strani sem že dolgo imela v glavi in sem ju naredila z velikim užitkom. Posvečeni pa sta pitju kave v Sturbucksu, kjer sva si z Majo vsak dan privoščili kavo z vsemi dodatki.  Zato sem na drugi strani dodala napis: 

A cup of coffee...
a good friend...
=
a great morning.

In res ti pitje kave s prijateljem polepša dan (sploh če je to v Londonu).

Uživajte ob dobri kavi!

Darja








4 komentarji:

  1. To so pa res super rožice, vesele, pisane in ni bojazni, da bi ovenele. Kavica s prijateljem je pa itak najboljša stvar na svetu in krasno in domiselno si to ujela tudi v album.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti dve strani sta tako carski, da ti z veseljem prepustim še moji dve Starbucksovi (ali pa vsaj eno)!! Genijalno si se spomnila, da si srajčko za kavo obesila v sredino!!

    Kava v Starbucksu pa je itak zakon, sploh s čokolado, cimetom in vanilijo! In ko občuduješ njihove stene, v katerih mrgoli inspiracij za scrapbooking in za poli, pa sploh ne bi šel ven!

    OdgovoriIzbriši
  3. Rožice so nadvse luštne. Ja, pomlad bo letos treba priklicati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super rožice, res so živahne in prav pomladne. Kofetkanje si pa tudi čudovito zabeležila.

    OdgovoriIzbriši